Tuesday, June 29, 2010

Bahana minyak guna-guna


                                                  Gambar hiasan

Semalam saya didatangi suami isteri yang mana al kisahnya bermula apabila si isteri menerima minyak dari seorang lelaki yang di kenali yang kononnya untuk tujuan perubatan,apabila menggunakan minyak tersebut wanita ini sentiasa termenung juga gelisah tidak menentu ianya seperti terpukau juga akan menurut kata-kata lelaki yang di kenalinya yang mana hampir meruntuhkan rumah tangga suami isteri tersebut.Setiap malam wanita tersebut bermimpi di kejar oleh orang yang tak dikenali,manakala si suami pernah ternampak objek seperti bola api menuju ke rumah mereka.Ketika pesakit berhadapan dengan saya ia merasakan sakit kepala juga berdebar-debar,saya mulakan dengan memberi air doa untuk di minum kemudian saya merukyah pesakit dalam beberapa minit dengan doa pembatal sihir,ketika merukyah inilah saya dapat melihat tindak balas gangguan dalam pesakit yang mana kedua kakinya bergerak-gerak seperti terkena renjatan juga kedua-dua tangannya menggeletar,lalu saya menarik gangguan yang menghuni tubuh pesakit tersebut dengan kaedah kain putih,saat ditarik pesakit merasakan ada sesuatu yang turun di kedua2 kaki juga merasakan sesuatu yang menyucuk-yucuk di tumit,setelah itu saya minta pesakit mandi dengan mandian limau purut,alhamdulillah dengan izin Allah pesakit merasakan tubuhnya ringan juga seperti terjaga dari mimpi,saya bekalkan pesakit air minum juga mandian sebelum pulang,apa yang saya lihat ianya berpunca dari minyak yang diterima pesakit yang mana bertujuan untuk pengasih juga penunduk yang mana minyak tersebut mengunakan perantaraan jin,wallahuallam.

No comments:

Post a Comment