Sunday, June 20, 2010

Selamat Pengantin Baru



Cuti  persekolahan bulan ini memang ramai terdapat kenduri kendara nikah kahwin memang puaslah makan kenduri jawabnya...dalam kisah nikah kawin ni jumaat malam baru ini saya terima sms yang diminta di bantu seorang wanita yang ingin langsungkan perkahwinannya  pada hari sabtu tempoh hari,kononnya malam itu ingin diadakan upacara berinai namun tak kesampaian kerana wanita tersebut tiba-tiba sakit malah mengeluarkan darah melalui hidung di samping merasakan ada sesuatu yang memandangnya...malam itu kira2 jam 11 lebih saya dan krew sampai ke rumah bakal pengantin tersebut...tanpa melengahkan masa kerana hari  makin lewat saya mulakan rawatan dengan meminta pesakit membaca  ayat2 mutaqaat juga bertanyakan tentang mimpinya selama ini..menurut pesakit ia memang  selalu mengalami mimpi yang aneh2 diantaranya ulat bulu,kubur dan sebagainya simptom lainnya badan jadi bisa-bisa juga mengalami batuk dan sesak nafas..dari fizikalnya yang agak kurus saya dapat merasakan ianya gangguan sihir.Ketika ia membaca ayat mutaqaat saya lihat pesakit seperti dalam keadaan sesak nafas..setelah di beri minum air doa saya merukyah pesakit tersebut dengan membacakan ayat2 pembatal sihir,ketika merukyah inilah saya merasakan bahang yang panas di tengkuk saya..pesakit pada awalnya tidak menunjukkan apa2 reaksi namun beberapa minit kemudian ia kelihatan sedikit resah.Kemudian saya mulakan sesi menarik apa yang berada dalam tubuh pesakit,pesakit di waktu itu merasakan ada sesuatu yang keluar dari jari kakinya di ikuti pesakit muntah setelah itu.Selesai sesi tarik tersebut saya merasakan ada sesuatu yang belum selesai kerana saya masih merasakan hawa panas yang menyucuk lalu saya meminta ahli krew mengambil botol untuk menarik gangguan tersebut yang ada disekitar rumah,ketika ahli krew saya menarik ia merasakan hawa panas yang menyucuk juga bisa di tapak tangannya serta mendengar bunyi di atas bumbung rumah,krew saya menarik gangguan tersebut serta di masukkan dalam botol.Pesakit dipagar juga dibekal air minum juga limau untuk mandian,alhamdulillah pesakit kelihatan segar juga dari ceria dari sebelumnya yang hanya berdiam diri.Hari sabtu baru ini pengantin telah selamat diijabkabulkan dengan pasangannya.Saya ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU moga berkekalan hendaknya aamiin.

No comments:

Post a Comment