Friday, June 18, 2010

Bunyi letupan..?



Beberapa hari lepas selepas pulang dari kerja saya di datangi seorang makcik yang memang saya kenali,kunjungannya rupa-rupanya punya hajat yang mahu berikhtiar merawat sakitnya,sebenarnya minggu itu saya telah berehat dari segala aktiviti untuk merawat kerna keletihan juga mahu refresh kembali tenaga namun kedatangan makcik itu tidak dapat saya hampakan hajatnya,setelah berbual2 ada juga saya tanyakan perihal mimpinya anehnya selama ini katanya ia selalu bermimpi kerbau juga kera yang asyik berlawan hinggakan meracau2 dalam tidur sehingga terpaksa suaminya menyedarkannya dari tidur dan ianya punya juga masalah sakit fizkal yang mana rahimnya telah dibuang ketika pembedahan tahun lepas,ia juga menyatakan kakinya selalu merasa bisa dan merasa ada sesuatu merayap di kakinya,saya nyatakan akan datang ke rumah di sebelah malamnya...
malam itu selepas isyak kira2 pukul 9 saya dan seorang ahli sampai ke rumahnya oleh kerana saya telah dapat agak punca sakitnya,saya mulai dengan memberi minum air yang telah di doakan serta membaca ayat2 mutaqaat juga ikrar pemutus saka...kemudian saya merukyah dengan meletakkan tapak tangan di atas kepalanya ketika itu saya lihat kakinya seperti terkena renjatan nampaknya jin yang di dalam tubuh sudah memberi respon...saya mulai dengan bacaan bismillah 5 diikuti alfatihah,belum sempat saya habiskan surah fatihah makcik tersebut mahu muntah,setelah diberikan bekas untuk beliau muntah saya teruskan dengan membaca ayat kursi dengan mengulang ayat terakhir berulang2 kali,ketika itu makcik tersebut terus muntah dengan banyaknya tanpa henti lalu saya minta ahli yang datang bersama saya menepuk2 belakang tubuhnya untuk memusnahkan tapak2 jin yang telah bersarang dalam tubuhnya...bila di tepuk makin banyak muntahnya masyallah..setelah muntahnya reda saya teruskan menyeru jin2 saka yang berada dalam tubuhnya turun di kedua2 hujung kaki,saat itu makcik tersebut merasakan ada sesuatu yang turun seperti semut hingga ke hujung jari...kemudian semuanya di tarik oleh ahli saya untuk dihantarkan ke tempat jin2 saka..oleh kerana jumlahnya terlalu banyak di dalam tubuh terpaksa saya mengunakan sejadah untuk menarik secara borong...selesai rawatan saya bekalkan air minum juga limau nipis untuk diminum juga dibuat mandi,alhamdulillah makcik tersebut merasa tubuhnya sedikit ringan dari sebelumnya dan kakinya merasa panas(normal) tidak seperti sebelumnya yang sentiasa sejuk,rupa2nya makcik ini menanggung sakitnya kira2 30 tahun terkejut saya dibuatnya kerana ketika ia sakit saya masih budak2 lagi saat itu berdasarkan ceritanya...malam itu setelah selesai rawatan ketika saat mahu tidur saya terdengar satu bunyi dentuman DUMMM!! di luar kawasan rumah saya yang pasti hanya saya yang mendengarnya...oleh kerana saya telah alami sebelum ini yang mana menurut saya ada counter attack samada dari puak jin atau kes2 sebelumnya...semoga Allah lindungkan saya dan keluarga dari segala kejahatan jin,syaitan dan manusia lahaulawalaquwata illa billahil aliyil adzim..alhamdulillah setelah 3x rawatan makcik tersebut semakin pulih juga ada perubahan positif dari sebelumnya dengan izin Allah,buat perawat2 saya doakan semuanya sentiasa di dalam lindungan ALLAH S.W.T dari segala kemudaratan juga kejahatan kerna mmg sedia maklum menjadi perawat mmg ada risikonya samada zahir atau batin..wallahuallam

No comments:

Post a Comment