Wednesday, December 30, 2009

Rawatan Penyembuhan BIOSINERGI






RAWATAN PENYEMBUHAN BIOSINERGI
PERKHIDMATAN RAWATAN JARAK JAUH


Dalam Kaedah Rawatan BIOSINERGI, Setiap Penyakit Adalah Manifestasi Daripada Gangguan Gelombang Yang Tidak Dirawat Dalam Sistem Bio Energi Tubuh. Gangguan Gelombang Ini Termasuklah Daripada Persekitaran Mahupun Diri Sendiri Seperti Stress, Radiasi Perkakasan Elektrik /Elektronik, Trauma, Kesedihan, Perasaan Dendam Dan Lain-Lain.
Tenaga ‘BIOSINERGI' Terus Merawat Kepada Punca Penyakit Yang Timbul Akibat Daripada Gangguan Gelombang. Ia Meliputi Kepada Empat Sistem Manusia Iaitu Fizikal, Minda, Emosi Dan Spiritual.
SISTEM BIO ENERGI MANUSIA


BIOSINERGI merawat sistem BIO-ENERGI manusia. Sistem Bio-Energi Manusia merupakan sebuah sistem jaringan tenaga yang berada pada setiap manusia yang hidup. Ia juga dikenali sebagai sistem TENAGA HAYAT manusia. Secara umum, ia dibahagikan kepada dua bahagian utama iaitu sistem 7 Titik Tenaga Utama dan Medan Elektromagnetik.
SAKIT APAKAH YANG SESUAI ?


BIOSINERGI bukan bertujuan utk menggantikan ubat-ubat doktor / homoepathy dsb. Ianya berdasarkan prinsip penyembuhan menggunakan energi, maka ianya dapat membantu mempercepatkan penyembuhan. Namun tidak dinafikan ada testimoni-testimoni tentang teknik BIOSINERGI yang berupaya menyembuhkan terus pelbagai penyakit tanpa ubat-ubat fizikal. Semuanya dengan izin Allah jua.

KESAN YANG DIRASA SEMASA PROSES PENYEMBUHAN


Dalam suatu penyembuhan BIOSINERGI, pengamal BIOSINERGI dan pesakit akan merasakan sesuatu di/dari tangan pengamal. Yang dirasakan kebiasaannya ialah: panas, seperti ditusuk-tusuk jarum, sejuk, seperti kejutan elektrik yang ringan dan sebagainya.
Ketika BIOSINERGI mengalir keluar dari tangan pengamal, akan bertindak balas terhadap jaringan kulit tangan yang dilaluinya. Kemudiannya tenaga akan bertindak balas dengan jaringan luar tubuh badan pesakit. Pada masa tersebut, energi sedang mempolarisasi diri sewaktu memasuki lingkungan tubuh badan kita dan akan membangkit reaksi daripada jaringan deria. Yang dirasakan ini adalah berbeza-beza, bergantung kepada faktor kesihatan tubuh badan dan kepekaan pengamal dan juga pesakit pada masa tersebut. Perkara ini boleh berubah dari hari ke hari dan dari seseorang dengan seseorang yang lain. Ada setengah orang yang lebih peka terhadap tubuhnya sendiri dibandingkan dengan orang lain.



Untuk mendapat rawatan / energi penyembuhan secara jarak jauh:
1. Bank-in kan mahar sebanyak RM100.00 [3 sessi = RM100.00] ke akaun Maybank 156123642485 atas nama Mohd maza b.malik. Untuk kos perhubungan telefon atau SMS.

2. Smskan ,, , ke no. +60199274242 . Contoh : Ali Bin Ahmad, Sakit Kepala, 10/03/1970, 9.00pm.

3. Sessi rawatan: [berapa kali sessi, bergantung kepada permintaan anda] - 20min / sessi.





Apa yang perlu anda buat semasa sessi rawatan?

a) Hanya duduk tenang sahaja tidak kira anda sedang lakukan apa sekalipun.

b) Kepada yang peka akan merasakan sesuatu yang kebiasaanya panas, sejuk, suam-suam panas,spt arus elektrik yang ringan dan sebagainya.

c) Selesai sessi rawatan, sms saya untuk pemantauan.

d) Sekiranya sakit berlarutan, sila dapatkan nasihat dan rawatan doktor.

No comments:

Post a Comment